Alfa Romeo

Włoska przygoda Roberta Makłowicza
  • Advocacy

Wyzwanie

Czy premiera nowego modelu Alfy Romeo może być
tak wyjątkowa jak największy fan marki?

Alfa Robert Makłowicz

Alfa Robert Makłowicz

Rozwiązanie

Wszyscy znają Roberta Makłowicza jako miłośnika kulinarnych podróży. Nie wszyscy jednak wiedzą, że jest też oddanym fanem Alfy Romeo. Dzięki temu stał się idealnym bohaterem naszej kampanii, w której odkrywamy bogatą historię marki i sekrety produkcji najnowszego modelu - Alfy Romeo Tonale. A wszystko
to w malowniczej scenerii Mediolanu.


Wyniki

Kampania wzbudziła ogromne zaangażowanie w social mediach. Po 2 miesiącach od jej startu odnotowaliśmy:

  • blisko 2 mln wyświetleń
  • 50 tys. reakcji pod postami
  • 2 tys. komentarzy.

Powiązane

Sprawdź podobne projekty.

Jeep

Jeep

Jeep Sztorm Racing