Orange

Orange jest dla ludzi
  • Strategia
  • Komunikacja zintegrowana
  • Produkcja

Wyzwanie

Co sprawi, że komunikacja marki będzie bardziej nowoczesna, a jednocześnie ciągle pełna humoru, bliskości i rodzinności?

Orange - Orange jest dla ludzi.

Orange - Orange jest dla ludzi.

Rozwiązanie

Czy z pozoru chłodny i zdystansowany robot Max może poznać ludzkie emocje i nasze zwyczaje?
W nowej kampanii Orange udowadniamy, że technologia
i ludzie mogą wspólnie stworzyć coś fajnego. Max, lustro naszych problemów z cyfrowym światem, poprzez swoje przygody pokazuje nam jak nie pogubić się w nowoczesnej rzeczywistości.


Wyniki

  • Znaczące wzmocnienie postrzegania Orange jako nowoczesnej marki już po pierwszej fali kampanii.
  • Zachowanie ciepłego, rodzinnego wizerunku marki.
  • Orange utrzymało silną relację z klientami.
Otodom

Otodom

Adresujemy marzenia

Orange

Orange

Orange jest dla ludzi

Raffaello

Raffaello

Kiedy chcesz coś powiedzieć, ale nie ma cię obok