Pekao

Artbranding
  • Strategia
  • Produkcja
  • Content

Wyzwanie

Czy historia banku może dodać mu nowoczesności
i wyróżnić go na tle szablonowego języka wizualnego kategorii?

Bank Pekao

Bank Pekao

Rozwiązanie

Bank Pekao zawsze był związany ze sztuką. Kiedyś jego reklamy projektowali przedstawiciele Polskiej Szkoły Plakatu. Zainspirowaliśmy się ich pracami i stworzyliśmy dla banku nowoczesny, unikalny język wizualny - artbranding, na nowo łącząc sztukę i reklamę.


Wyniki

  • Większa widoczność komunikacji banku we wszystkich touchpointach.
  • Wzrosła spontaniczna rozpoznawalność marki.
  • Artbranding przyciągnął też uwagę mediów. O nowym języku wizualnym Banku Pekao napisał Vogue.

Powiązane

Sprawdź podobne projekty.

Orange

Orange

Orange jest dla ludzi

Raffaello

Raffaello

Kiedy chcesz coś powiedzieć, ale nie ma cię obok

Samsung

Samsung

Gotowy na zmiany